När vi kastar våra tomma glas, finns det alltid någon med hjärtat kvar....

Helgen har varit bra med bergochdalbanor, sprit, skratt, mat, paket och kärlek=)
Anna har ju gått och blivit äldre. Ja jag säger då det. Ett steg närmare döden, man föds man lever man dör thats life!

Till rubriken vill jag bara säga att helgens ros går till .... FORZA Blåvitt. Otrolig prestation. Idag bär mina favorit pojkar namnen- Hjalle, Hannes och favvo Tobbe;) cheers mates!

Bra av slut på en fantastisk helg. Helgens ris går till en dum jävel som inte fattar att mitt är mitt och ditt är ditt. Sno andras grejjor är fel och du är dum i huvudet. Tjii fick du då jag var soppas så att jag tog tag i saken med en gång och spärrade allt jag hade även min identitet! HA! där fick du, alla vill vara Anna Solberg. Men det går inte, för det finns bara en Anna och hon är bäst. Henne lurar man inte så lätt!!! ÄGD!!!

Japp nu så ska jag gotta mig lite i vår vinst. Ska nog kolla lite på film i mitt barndomshem. Härligt. Veckan består av jobb, ledigt, jobb och sen är det FÄST!!!!! Yes!! Alexandra min lilla pingla fyller 20:) välkommen in i kärring livet, det går bara utför nu;)


Natten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0