samson come back to bed...

Så då var det som vanligt igen. Anlänt hem efter en grym vecka i sthlm. Med mycket roliga inslag. Bara för att nämna några så har det varit: utslängning från krogen, vurpor ner från scener, thailand besök, baksmällor, till praktikplats som vakt. Mycket på en gång där.

Nu sitter jag här hemma i min gröna soffa i min ny städade lägenhet. Som för övrigt omvandlats till ett tvätteri. Mycket lustig historia om jag får säga det själv. Här i hyreshuset Ernst rosen så stänger vi nämligen av strömmen kl 18.00 på söndagar. Jomenvisst! Himla bra. Vi skriver inte heller en O.B.S skylt att det sker eftersom det redan står på den gigantiska informations skylten ( läs minimala- det kallas ironi.)
 Hur man sen löser att få ut tvätten ur maskinerna då dom är låsta får man lista ut själv. Det kan ta runt en 15 min till 30 sekunder. Vilken tur för mig och min sambo att jag kan behålla lugnet och lösa det på jah, 30 sekunder. Det finns nämligen ett litet (jävla) hål på sidan där man kan sticka in ja en cykelnyckel tex som på så sätt öppnar maskinen.
Nog om den Otroligt viktiga informationen..


I veckan så ska dårhuset på konferans, det villl säga valhallabadet. Hur detta kommer gå får vi se, känner mig inte så taggad , men det blir säkert bra det.

fick precis frågan om vad jag tycker är kul, jo jag tycker det är kul att stå och vänta på att den sista minuten på tvätten ska gå och plötsligt höra poff. Se hur tvätt maskinen saktar in och inte öppnar sig för att det inte finns någon ström. Känna paniken flöda inombords,  hur i helvete ska jag lösa detta.
DET kallar jag humor. HAHA livssituationer är bra roliga ibland.
Skratta så lever du längre hejpåre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0