epic fail!

Jag är ett epic fail på att blogga ingen diciplin at all... Sitter just nu och funderar på om mitt liv även det ska sluta som ett epic fail. Kanske dags att börja styra upp det om det inte skall sluta som min blogg karriär. Inte nog med att jag tydligen är nonchalant och elaka ett epic fail hade nog varit min undergång!

Lyssnar just på Plåt eriks spelnings lista inför super dunder festen på båten på fredag. Hade gärna gott men funderar på om inte det är dags att ta sig i kragen och ta en vit helg??? Hade sofie varit här vet jag svaret:P







House of jealous lovers- the rapture .. den du!

Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG MED! :) Jag vill också båtfesta.. men vit helg sa vi va?

2009-12-10 @ 07:05:09
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0