I´m a emo kid and I like to get stoned..

Som min kära kollega brukar säga. Jag behöver inga droger jag är född stenad. Och det är faktiskt sant. Finns inte ett rätt i mitt huvud. Jag är det som min kära fruga vill vara ett emo barn... I smyg... Ja alla som känner mig skulle nog kunna säga att dom förstår detta resonemang. Men det är inte så att jag skär mig symboliskt i armarna, nej oh nej, jag bara vill det. HAHA.

Sitter nu här i goa götet och tänker på massa livet, framtid, sthlm, små pojkar grymma brandmän osv. Det snurrar i min skalle. Försöker tränga bort det med julstök. Det går si sådär. Har in handlat en del julklappar. Awesome ... Är kanske hur grym på julklappar. Alla kommer bli så himla glada. Och bara dyrka mig sen. Det är just detta folk inte har insätt än.

Hur får du dom bästa julklapparna, jo du smörjer/skämmer bort släkten med gåvor som är utandesslike. Genom tänkta presenter. Inte nödvändigtvis skit dyra utan genomtänkta!! Skulle det vara så att det finns en sak som blir tok för dyrt för dig så får du dra ner summan på det andra gåvorna och fokusera på dom nästkommande år.
Så ligger det till se ni. När man sen har smörjt tillräckligt kommer alllt bara falla på plats. Du får alltid fina klappar efter denna genialiska plan.

Förra året hittade jag min fars svaga punkt. Alla pappor gillar inte slipsar, och strumpor. Dom bara lådsas. För att bevara julfriden. Jag har försökt att knäcka denna gåta i åratal. Vad ska jag ge honom för att han ska bli glad. Och då menar jag glad på riktigt. Jag har gått i från data spel, till filmer till hans favorit serie till det magiska... Det är ju självklart att han skall få saker som han kan ha när han utövvar sin hobby. Min pappas hobby är spela på hästar, dricka öl och  FOTBOLL. Självklart hur kan man missa det. Så nu vet jag vid varje jul vart jag ska gå. BLÅVITT SHOPPEN Thank heaven for BLÅVITT SHOPPEN:D

Han blev så glad förra året att jag kan svära på att jag såg en tår. Nu älskar han mig mest vilket känns utomodentligt..


Båten på fredag fortfarande ett måste med stort frågetecken. Ska luta mig tillbaka och suga på den karran, samtidigt som jag avnjuter 2 timmars grym indie...




Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅÅååå min kæra!



Jag vill DANSA rumpan av mej på BÅTEN MED DEJ! Saknar dej och er så jeeeeffffffffla mycket. Snart ses vi. L O V E

2009-12-11 @ 14:27:49
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0