Hungry eyes

Så då var man hemma efter en jobbig helg på Valhallabadet. Det har varit jobb jobb jobb hela helgen inget roande precis.  Efter som i lördags -blondinbella- så bestämde sig hela göteborg för att besöka oss, plus att det var hela Göteborg som vill något jobbigt. Va det inte fakturering så var det något krångligt om presentkort. Come on förihelvete!! Den meningen sammanfattar väl hela lördagen i princip. Sen denna härliga Söndag då, där vi möts av system shout down. Det är alltid lika trevligt att en av oss får agera-Kenza- grind öppnare. hade jag tagit 50 öre som Emil så hade jag nog tjänat ihop en miljon idag. 
  Som lite krydda på moset under denna helgen så har även västtrafik lekt djävul med mig. Tror verkligen att de dissar mig totalt. Både i Lördags morse och idag har dom blåst mig. Det kommer aldrig någon vagn och hämtar mig, aldrig. Och det ska jag säga er att det är inte roligt att gå igenom stan kl 05.30 på helgen, alla är fulla äckliga och jävliga. Så ska skriva ett elakt långt jävla brev om hur mycket skadestånd västtrafik numera är skylldiga mig. eller åtminstonde en bli så jag slipper deras "tillgängliga"-Storstadspojken- kollektivtrafik!!!!


om ni undrar varför detta inlägg innehåller kända blogg namn, så är det för att jag fick ett grymt bra tips av en av mina läsare. Ett fan skulle man kunna säga. Hon sa att om man la till lite namn så lär man få lite goggle träffar och då kan folk uppskatta allt det viktiga intressanta och gudomligt roliga jag skriver. 

Så för er nya läsare, stick to it, här får ni läsa om saker som verkligen betyder något. Alla har vi åsikter som behövs höras och kommenteras!


fred ut

Kommentarer
Postat av: josefinbananmojsiröven

du borde lagt in kissie eftersom hon faktiskt använder sig av denna teknik själv.

jaa ibland läser jag hennes roliga blogg jag erkänner jag tycker det e kul... du hade nog fått många läsare om du startad ett så kallat "blogg-krig" jag kanske skulle starta en blogg så kunde vi bråkat vettu...

jaaa du undrar kanske varför jag skriver så mycket, det e bara för att jag tycker det e lite kul vettu.

2009-09-13 @ 23:04:47
Postat av: Lindy

Ja hjäratat du skriver roligt! ;)

Varför skall jag komentera din blogg när du är oförmögen till att göra det på min?

De du. =P

2009-09-15 @ 09:58:12
URL: http://mrsmrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0