Under pressure...

Så då var denna helgen slut förd. Jobb hela helgen. Söndagen, då var det dags att fira. det var kings, rock baren och sist förvånandsvärt parkan. Det var trevligt fullt, fattigt och underligt. Träffade en rolig typ från camden i London. James, Jag blev överlycklig att jag äntligen träffat en bög kompis=) Yes! Han e kul han e bög och från London kan det bli bättre? snarare sämre då jag lämnar parkan och det klirrar till i inkorgen... Han var nog inte så bög som jag trodde. Jaja shit happends. Inte fattade väl jag att han raggade på mig, måste vart redigt full eller dylikt... Anna unlikes.

Det nya svarta är att ta en öl på kings head gärna i vår nya stammis plats den nya soffan.. grrr







Anna likes




Så nu har man press på sig i tre månader framåt.. kommer med uppdatering om hur det går framöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0