Love will tear us apart again....














God morgon vinter land snön yr omkring som bara den i 2 dyng har det håll på nu konstant. ser ingen ende ur detta miserabla väder Det är helt utom mina gränser att föreställa sig något så jobbit somc detta väderslag.
Sitter här i min relativt varma lägenhet och lyssnar på P3 musik en fantastisk lördagmorgon om jag bortser från vädret. Bakade lite sconse och dracke en kaffe till frukost.
Lite tips på öron godis från manchester har vi lonelady- Intuition, och Joy devision - love will tear us apart. Mycket bra, sådan häre musik gör att jag bara vill sätta mig på planet och dra till london. Stå i en svettig lokal med en pint i handen och lyssna på britt på ahhh lovely!!



Festivalerna i sommar lockar ju som bara den! WOW får ju defenetivt godkänt, apbra artister. Sen är det ju lille metalmannen i mig som vill skaka huvet på piren till rammstein, och inflames... Får se om man har chansen till att fixa fram goa pengar snart så man kan börja uppfylla sina önskningar!
Check listan ser ut såhär!
X 17 mars dublin?
X London Maj?
XFESTIS i Sommar
XFödelsedag i London? Med the Kooks??

Jag vill villl villl....
http://www.myspace.com/hiholonelady

http://www.myspace.com/joydivision


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0